duminică, 26 ianuarie 2014

coji si miez de mere

mereu mere mai greu cand merele
nu-s langa tine sa le faci un bine
si sa le scoti pe rand din cos
si sa le mananci. a le lasa sa se zbarceasca
e semn clar ca minte n-ai prea multa
incat sa pui in beci de samanta
pentru mai tarziu. cine n-are ce face
iarna toata decat zapada s-o dea
in fata prispei si a casei
inseamna ca banii-i vin cu moneygram
de pe la rudele dinafara tarii
care platesc si banii si transferul
lor catre beneficiarul care sta
cu posteriorul pe scaunul cu reazem
si mananca marul, iarna pe racoare
vara pe sudoarea temperaturii care coace
la propriu sangele prin vene
pielea de pe tine se face una
cu haina pe care-o pui de rusine
sa acopere blanita sau bubitele
cu care natura te-a-nzestrat
sa iesi cu ele prin lume
si de lauri sau de ocara sa te preumpli.

Prima psiluneala a mea. Altele, multe si diverse gasiti la Psi in tabel unde am decis sa intru si sa sper ca voi fi acceptat. Multumesc anticipat tuturor membrilor clubului pentru un tacit consemn de-ngaduinta printre ei. Un bun prieten e membru si mi-a povestit despre club, iar ideea in sine imi place prea mult ca sa raman deoparte!

9 comentarii:

  1. bun venit şi... spor la scris! :) cu link spre tabel te rog, da?

    RăspundețiȘtergere
  2. Îți va plăcea în clubul acesta, bun venit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bun venit cu mere cu tot!
    Daca-ai venit eu sper sa meri
    cu miez, tot mai des
    in psiluneli.


    RăspundețiȘtergere
  4. Bun venit! Gustoase merele tale! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. şi dac-aduci şi-un "gram" de "Money" în joc, să fii şi binecuvântat!

    RăspundețiȘtergere

exprima-te liber!

#@ Cartoane Adunam Sa Luam Telefon Smart

- Ba, voi stiti ce nu stiu eu? - Ce? - Bine, in privinta multor alte lucruri nu sunt cu certitudine sigur ca pot pune mana pe inima can...