vineri, 31 ianuarie 2014

desigur ca nu

tu esti mereu in mintea mea si
de-aici nu mai poti scapa, pentru ca
eu stiu ce-i in sufletul meu
si tu-l ocupi asa de bine ca
o palma c-o manusa ce de cald
ii tine cat e iarna de lunga si 
de grea tu esti langa mine
iubirea mea si o viata ne-avem
unul pe celalalt la bine si la greu
sa-ndeplinim porunca celui de sus
ce ne-a facut pamantul sa-l
 umplem cu noi si cu munci
si cu rezultate de pe urma lor
in voia stradaniei si a pasarii
cu care ne-am raportat la tot
fiecare secunda de viata legata
cu o ata pe care-n sus merg
doar cei mai buni la suflet
si smeritii in harul cu care
fac lucrarea mainii bune
sa triumfe dincolo de trufe
si de trufii si orgolii, ce n-au nimic
de-a face cu buna oranduire. desigur ca nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

exprima-te liber!