duminică, 23 martie 2014

de ce scriu

scriu pentru ca-mi place
si altora simt ca le-ar putea
face la fel placere sa ma citeasca
si-atunci precum o mana spala pe alta
ca tot vine primavara si ne-nnoim
scriu si iar scriu si dau inainte
adunand litera cu litera
intr-un lant de semne incarcate cu sens
si cuvinte slefuite pana la forma
la care ele sa fie si expresive
in ton cu tematica abordata
si intentia din varf de penita
si deget care tasteaza cu spor
inca de zori si-n plin intuneric
negru prefacut in alba continua
noapte ce se face uneori zi scriind
la lumina lampii ce transpira
si frunte si nas si gasind
dincolo de toate o cale
si-mpartasind-o tuturor.
de aceea eu scriu,
ca sa ramana...
psiluneli gasiti la psi.

6 comentarii:

  1. Şi va rămâne! Pentru că tot timpul cât te citesc îmi pun întrebări. Azi nu le pun, azi simt şi primesc răspunsul clar. Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. saptamana buna sa ai si tu! mersi de increderea acordata in lecturat constant! :)

      Ștergere
  2. Şi eu scriu ca să rămână. Mi-e tare frică de trecerea timpului şi de uitarea unor amintiri sau gânduri. Vreau să-mi amintesc de ele sau să le descopăr răsfoind filele din poveste

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. continua sa scrii! uitarea n-are cum se instala, caci speranta si textul raman! :)

      Ștergere
  3. Înnoire în cuvânt să-ţi ningă petale de gând a primăvară şi anul acesta... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa-ti vie vorba-vorba si gandul bun gand de bine si pentru tine sa fie la fel de bine! multumesc! :)

      Ștergere

exprima-te liber!

#@ Cartoane Adunam Sa Luam Telefon Smart

- Ba, voi stiti ce nu stiu eu? - Ce? - Bine, in privinta multor alte lucruri nu sunt cu certitudine sigur ca pot pune mana pe inima can...