duminică, 2 martie 2014

departatorul de coaste

dinspre mine te duce mai incolo
omule cu parul des pe spate lasat
in pleata sa curga-n semn de belsug
si de adanca putere ce renaste cand
toti ar crede ca-i dusa demult
caci am pacatuit profund si-mi merit
osanda sa-mi fie scoasa coasta primita
de la tine-n timp ce dormeai cand
m-a facut pe tine jumatate sa-ti fiu
supusa acoperire a chipului tau
si a timpului pe care amandoi deopotriva
convenim sa-l impartim, cum stiut-am mai bine.
am fost in schimb mai ascultatoare
c-o voce care-mi insufla un curaj strain de mine
si pe care-l auzeam in baie
in timp ce ma aranjam si privind
in oglinda parca-mi spunea cristalul
translucid al virtualului material
printr-o holograma perceputa atunci real
fii tu cea care sa vrei sa fii prima
si nu te-am mai asteptat barbate pe tine
si desi de mine-am zis ca nu-mi bat joc,
uita-te si tu cum abia acuma e clipa
in care eu realizez cat am gresit
fata de tine! nu-mi cere altceva
decat sa fiu departe eu de ce-am
putut alege sa fac si de mine si de toti
descopar acum greseala dar suna patetic
nu-n sens de traire cu foc a penitentei
interioare, ci penibil mai mult se vede
toata treaba in exterior, asa ca prefer
discretia in locul etalarii freamatului
interior. nu accept sa ma judece lumea
eu stiu doar un lucru, de mine nu mi-am
batut joc, doar de altii si-mi pare sincer rau.
iar coasta de-i vinovata din mine cer acum
s-o scoata cine-a sadit-o acolo in timpul in care
si tu dormeai si eu nici nu stiam c-am sa fiu.
Psiluneli la psi in tabel cate-s toate!

6 comentarii:

  1. Eu cred că e important cum ești tu cu tine.. mai important decât cum ești tu cu alții sau ce cred ei că ai făcut greșit. Până la urmă singura persoană pe care te poți baza mereu ești chiar tu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da, return to innocence! :) alta saptamana reusita pe toate planurile, Simo'! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca sa fii bine cu lumea trebuie sa fii bine cu tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este o conditie, dar nu una sine qua non! cu toate astea e bine de stiut ca se valideaza in mare parte ce zici! mersi de citire si te mai astept! :) toate bune pa mai departe si tie!

      Ștergere
  4. Offf, tinereţe! Ce bine le ştii tu pe toate! Şi nici eu nu-s chiar bătrână! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. cunoaste si aplica, prin urmare, succes! :)

    RăspundețiȘtergere

exprima-te liber!