vineri, 23 mai 2014

mir

am sa te las sa-ti vezi de cer
tu cu ale tale si el cu ale sale
eu pe mai departe cu o stea
care sa-mi placa si sa m-ajute
sa pot sa depasesc oricand decline
si dimineata sa-mi zambeasca roua
din zori pe frunze si 
petale de flori.
var pe suflet mi-e un fum
murdar de tine si tigara ce-o fumam
odinioara pe platou de lume
undeva in departare
fara haine ne umpleam de sfintenia
 unei sticle cu lichidul cel vital 
si cu ochii mintii vizitam
 intreaga omenire-ntr-o secunda
ajungeam aici si-acolo
peste tot caci pe-un par
ne cocotam de fiecare data
cand abandonam ce ne diferentia
si seci adulmecari de parfum
prin par se ondulau pe dupa
starea de coma in care ne-arunca
de fiecare data cand ne simteam
ca-ntr-un razboi al altora
pe care-l practicam doar noi
doi
osteni pe campul vietii
vaduviti de insufletire taioasa
si cu dureri de sale
de la coasa cu care moartea
inviora fiecare raza de soare
a diminetii ce lua urma 
mortilor ce se-ntindeau pe sarma
ca rufele la uscat
dupa spalarea de pacatele
murdariei
ce n-a mai rezistat sa stea
si a fost botezata...
psiduzinile-s la psi-n tabel!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

exprima-te liber!