miercuri, 18 noiembrie 2015

Anti-rid, pro-iubit!

- Ah, uita-te si tu cum se increteste aici, pe dupa gat! Nu-nu-nu! Nu mai vreau sa vad asa ceva!
- Alo, printeso, ce faci? Buna dimineata! Vezi ca-s in drum spre tine, te iau si mergem pe-afara, bine?
- Ho-ho-ho, dar nu ca de Craciun, stop-stop-stop, adica! Cum vine asta, nici nu ma intrebi si pe mine ce planuri am, daca-s dispusa a te-nsoti, daca pot, sa merg, de pilda, daca-mi place despre mine asa cum mi-s, ca ma uit ca tuta-n oglinda si nu-mi prea place deloc ce vad acolo, daca am cu ce iesi din casa, tu asa, hop-top, stai Ioane ca te tai, vii cu mine? Da? Pai nu se poate asa, bine? Aud, vii pe la mine, suna la interfon sa-ti deschid, urci, intri si ma vezi, vorbim, alea-alea, dar vedem noi ce planuri ai tu si eu cum m-oi raporta la ele, bine, fata?
- Nu degeaba ti-am zis eu printeso! Se putea si sclifo, dar ai tu ceva aparte in fire si-n comportament ce te inalta peste multe dintre noi, asa ca asa cum zici tu ramane! Ies acum de la metrou si in 5 minute, cu tot cu sunat la interfon si urcat cu liftul sunt la usa ta!
- Ok, te astept!
- Vorbeste si cu cutul tau sa nu scoale toata scara, poate ai vecini ce-au lucrat azi-noapte, cine-stie si incearca saracii si ei sa adoarma, sper ca nu m-o vedea Cookie al tau flocosul si ma latra de ma taie sudorile, e-asa fain afara, cum mai ies eu apoi din casa transpirata toata, imi cade fatada!
- Bine zis, ii pun papa sa-l tin ocupat cum vorbesc cu tine la interfon!
- Eu sunt, hai deschide!
- Ok-ok, stai sa-i dau niste bobite flocosului pana urci tu! Sper sa nu te-nghesuiasca vreun mogul in lift, daca e ceva, apesi butonul de panica!
- Salut!
- Buna! Intra!
- Am si cafea calda, as mai bea o repriza, poate aburii ei imi vor creste stima de sine, in puii mei, ca zici ca-s extraterestra, uita-te si tu, de ieri seara de cand am dormit la Sergiu, ca stii ca ti-am zis ca pleca apoi dimineata in delegatie, nu ma mai recunosc tu fata! M-a sarutat asta si m-a supt de uite ce-i pe gatul meu, am dat cu fard, cu pudra, am masat locurile, nu ma pot duce cu pulover pe gat in mai la scoala, le fac pofta alora din cancelarie, ma-ntelegi? Asa ca am sunat-o pe Suzi sa ma ajute azi si maine cu orele si-i fac si eu la fel daca o fi cazul, alta data. Timp in care, retraind acum potopirile focului ce ma umplea de iubire, examinam ranile dupa razboi!!! Si vad aici inceput de rid, aici rid-rid, colo ridurete, mai jos riduri-riduri, pai ce pielea mea se cheama asta, ca nu ma mai joc asa?!
- Tu piti, pielea ta e pielea ta, alta n-ai, mananca si tu la timp si constant, nu mai derapa, cand sari peste, cand iti aduci aminte, chiar si noaptea recuperezi, e normal corpul sa-ti dea pe afara! Da-da, ai auzit bine! Numai ca tu, norocoaso, ai arderile bune, plus ca la cat de mult tine omul asta de langa tine la persoana care esti tu, ti le mai arde si el, pe caloriile in plus, sau in surplus, asa ca nu te mai vaicari atata, ca pun mana pe matura si sa vezi ce ma latra Cookie apoi!!!!
- Mandro, pe-asta n-o aveam in plan! Cu mancatul, gata ma apuc de gimnastici, ca de sala nu-mi arde, pierd o droaie de timp cu sala, pun jos paturica si pac 20-30 de abdomene dimineata, pac altele seara si sa vezi tu ce-si da drumul fata si cu sunca de pe burta si cu celulita de pe sold, ihim, da-te-ncoa sa te hug!

- Tu, cu sportul tau nu mi te pun impotriva, dar pe langa el, grabeste-i ajutorul cu crema antirid si fermitate de la Farmec. Eu o folosesc deja si nu ca ma intinereste, caci stii cum se zice, esentele vii si tari se pastreaza in sticlute mici, tu esti cam bidon de lapte, ce sa zic, s-ar putea sa-ti ia ceva timp si produse constant folosite pana sa se simta efectele, dar tu nu dispera, crede in tine, iubeste, papa la timp, fa sport, hidrateaza-te mult si esti cea mai buna varianta a ta din cate ai  concepe cu mintea si cu gandul!

- Parca esti soacra-mea!
- Ce tu, te mariti? Cand te-a cerut, ti-a dat inelul, unde-i?
- Ma rog, n-am formulat eu bine, posibila soacra, ca are balta peste, nu stii tu mai bine ca mine? Remember: Alin, Catalin, Madalin, Titi doar ce a rupt sirul barbatilor ce au trecut prin viata ta si bineinteles prin patul tau si pe care i-ai tot Alin-tat, vezi Alin, Cata-lin, Mada-lin...
- Lasa tu, ca nici cu tine nu mi-e rusine, na! Ce sa-ti povestesc printesa plina de riduri nu mai iese din casa si nu merge nici la scoala sa formeze viitorul patriei ca a iubit-o omul si i se vad urmele nabadoaioaselor razboaie din pat pe gat de numa-numa!
- Treci la cafea si aprinde-ti tigara si hai in balcon sa punem tara la cale! Si misca odata mai repede si da-mi si mie una mica sa trag niste fum, ca m-a luat tare glicemia!
- Noroc c-a plecat el, ca-ti dadea una mai mare!
- Nu fi tu nesi, in pielea mea de treaba, ce naiba esti asa bandita?
- Asa si, ce mai ziceai, fac si eu ca Bugs Bunny din desene animate, Whats up, duck?
- Rata esti tu, cand te fatai prea mult la bal la aia mici, din filmarea de anul trecut, zau ca fix asa pareai cand va prosteati toti astia mai tineri, luandu-va dupa copii, zau-zau-zau!
- Daca zici tu, eu acum ce sa mai zic de oglinda mea, ca zici ca-i rivala mea de-o viata, de-arata cand ma uit in ea, tot ce vrea ea, nu eu! Apoi asa se face, eu te-am luat, pe mine ma arati cum vreau eu, nu?
- Nu, simplu! Aia de zici tu se cheama para-noia, legat, eu am silabisit ca sa intelegi si tu ca te pierzi tare si mai sufera si bietul om dupa tine pe unde a plecat in delegatie, revine si duduia lui e intr-o apa si oricum si oriunde numai nu pe treaba ei, deloc, dar chiar deloc!
- Ho, tu, ca ziceam si eu doar asa, nu te mai tot da tu zana cea buna, ca doar ti-am insirat alinarile a destul de multi baieti mai devreme! Tigara, asa da-mi, da-mi, da-mi!
- Dupa ce-o tragi pe toata, sa te uiti iar la tine si sa vezi ce prietena esti cu oglinda ta, tandari o faci, daca tot la fel te raportezi la ea! Cio-buri! De-aia zic, comanda-ti fata dermatocosmetice din gama Gerovital H3 Derma+, ingrijeste-te, fa sport cum ai zis tu, fii mai buna cu tine in primul rand si nici fata de ceilalti nu fii scorpie si sa vezi tu ce bine va fi! Din mica vrajitoare cu semne pe gat de la iubit si celulita pe buci de la mancat anapoda, sa vezi tu cum te lasa si ridurile in pace daca iei si dai cu creme anti-age, revitalizand compusii organici ai pielii, cel mai mare organ al nostru al tuturora, care ne imbraca trupul, intr-un contur perfect.
- Parca zici ca esti consultant cosmetic, farmacolog, sau ceva...
- Nu-s decat mandra ta care te bate la cap cand o iei pe carari cu parerile tale ce deviaza de la niste tipare ok.
- No lasa, ca le incerc, mai vine si el din delegatie, il rog sa nu ma mai suga atata ca e rusine in cancelarie si la sala de clasa, in rest poate sa faca restul ca-mi place!!!
- Una-doua, tot la... el ti-e gandul, nici bine n-a plecat omul din casa si posesiva mai esti tu fata, hai si ia-ma iar! Dar mai satura-te, Doamne iarta-ma, ca ne faci genul de ras!!!
- Imi pare mie ca una din noi doua, eu nu-s ca nu a trecut prea mult si vine cat de curand inapoi, duce lipsa de iubire si afectiune! Ia zi, asa-i?
- L-am vazut cu alta si i-am dat papucii, hainele, eu i-am luat doar cheia ca sa nu intre in casa cand nu-s eu acasa...
- Ihim, am inteles, deci tu asta care te cremuiesti faci ce faci, dar ori atragi pe cine nu trebuie, ori ei e toti mitocani, cum zice pisi aia de-i cantareata mai clasica asa...
- Fata, intimitatile eu nu mi le pun pe fata, pe gat, nu le fac expozitie la galeriile de arta, sunt treburile mele, eu le traiesc, mie mi se intampla, eu le trag, eu le-ndur!
- Indura mama-ndura! Mai da-mi o pipa sa-mi omor ridurile cu fum, ca pe urma cobor la farmacie si-mi iau anti-age sa ma fac zana tanara ci bunaciune, zau!
............................
- Ce face printesa mea?
- Ti-a dus dorul, a facut sport, s-a hidratat, ordine in regimul alimentar, s-a facut si mai buna, are grija de pielea si de tenul ei, te roaga s-o iubesti la fel de mult si de intens, dar mai putin cu urmele pe care i le-ai lasat ultima data pe gat de nu s-a putut duce la scoala la copii ca n-avea pregatita povestea pentru eventual prea sigurele intrebari indiscrete si prea personale ale colegelor de cancelarie!
- Bine, bine, am inteles! Deci gatul nu!
- Mai am piele peste tot, de fapt sunt imbracata toata numai in piele, uite, pune mana... Nu direct acolo!
- Auch, sorry!
- ... vezi, simti ce catifelata s-a facut de la cremele hidratante antirid de la Farmec? Produse romanesti de traditie, de mare calitate, la mare cautare printre femei si la fel e si pentru barbati, ca si ei au piele!

Articolul participa la Superblog 2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

exprima-te liber!

Cafea si-o pilda vitala

- Ce nume ai da tu nesimtirii, vreau sa stiu si parerea ta, da? - Neobrazare... eu stiu, poate ca i s-ar mai putea adauga si alte sinon...