luni, 14 martie 2016

Tocurile chiar fac diferenta! Carmineshoes- stil si eleganta!

- Oooops, mama ce doare, glezna mea! xxxx... asa, bine-ar fi sa raspunzi, c-altfel nu stii ce pierzi printe, papuc n-am, glezna-i dusa, abia mai pot sta dreapta intr-un singur picior, Doamne,  o minune mica, ajunge pe azi, fa-l sa raspunda acum! Alo, printul meu iubit, hai te rog sa ma iei, du-ma tu unde vrei, de preferat intai acasa, sa ajung sa termin de facut curat inainte ca fetele alea doua in frunte cu Cruella lor de mama sa revina de la bal, unde-au ramas, stii eu nu pot ramane dupa miezul noptii, ca n-am cum din mai multe motive: unul e acela ca asa e intelegerea ca-n toiul balului sa trebuiasca sa ma retrag ca o nefericita a sortii ce sunt, acum cand inima-mi bate-n piept doar pentru tine, altul e ca o printesa ca mine, din moment ce tu m-ai ales sa te insotesc, iar tu esti print nu ma pot considera mai prejos de acest statut, chiar daca natura a vrut altfel, dar nu mai are importanta acum, ideea e ca sufar, am mare nevoie de ajutorul tau sa  scap din incurcatura asta. Hai si ia-ma de-aici, iar in drum spre casa unde tu m-ai gasit, ne abatem putin pe la urgente, sa-mi repare glezna, ca-ntr-un picior n-am cum trebalui prin casa, stii? Iar Cruella cu fiicele ei, sigur vor face ca locomotiva cu aburi ca de ce aia e asa si ailalta pe dincolo, stii tu tulburari feminine, PMS, de-astea, or faultata asa nu ma pot achita de sarcini, stii? Hai, te astept aici, dragul meu, sunt afara, ca-nauntru se simtea ceva fum si nici vederea nu mi-era prea clara de la flacarile ce cadeau din tavan, da! Deci poti veni fuga, da, bine, te pup si-s afara la intrare, mi-e dor de tine asa de tareeee! - gandea Cenusareasa cand brusc, o nebanuita forta interioara o facu sa-si spuna:
- La naiba, ce faci tu, visezi? Cine si cum sa te salveze el pe tine, daca tu ai iesit si el inca n-a dat niciun semn, inseamna ca e inca acolo si e inconstient! Nu stau eu sa ma vait aici, in viata mea n-am pomenit o neajutorata de la soarta sa faca asta. Iubirea mea, sper ca esti viu  inca si-ti fac eu tie si-un Bouche a bouche daca trebuie, numai sa nu ti se intample nimic. La dracu' pantofi, auzi eu finuta, tocul de pomana, mi-am stricat si glezna, nu mai am nevoie de ei! 
Si scotandu-si pantoful ramas integru ce-o ajutase cumva sa ajunga afara, cu chiu cu vai, dar fara sa se arda-n talpi, cand altii se-mbulzeau disperati sa-si salveze toata pielea, fata-si zice:
- Printe, pregateste-te sa vezi ce Xena sunt! Ca Nadia pe barna, calc prin cioburi, foc, furtuna, si orice soarta-mi va pune-n cale, dar nimic nu mi te poate retine acolo. E foc mare si din moment ce eu n-am simtit avantul ala in mine sa te sun, tu nici atat n-ai facut-o, sigur  n-aveai cum, asa lasa ca vine fata dupa tine! 
Doi timpi si restul miscari de ochiul nu le poate percepe fost-au de-ajuns si printul era deja pe cale sa revina la viata, caci buzele ei ii suflau viata dintr-a ei in trupul ce-si pierdu-se cunostinta de la incendiul ce se extinse foarte rapid dupa ce ea apucase cumva intr-un picior sa  iasa afara.
- Daca nu acum, atunci cand, daca nu eu, atunci cine, daca nu lui, atunci cui, asa ca printe, ia de-aici! Viataaaaa!
Dezmeticit bine dupa suflul de viata ce-i invadase cutia toracica, memoria-i revenea si gustul buzelor ei il recunoscuse pe loc, exclamand pe data:
- Multumescu-ti, Doamne pentru asa o salvatoare! E ingerul meu trimis de tine si cu ea voi face nunta si oamenii din regat ii vor fi vesnic credinciosi!
- De acord, iubirea mea! Din acest moment, o rup cu trecutul meu si Cruella si fetele ei au disparut pentru mine! Mergem la tatal tau sa primim acordul sau sfant si apoi la cumparaturi draga, ca nunta ca-n povesti, desculta nu prea merge pentru o viitoare regina, nu-i asa?
- Asa e, draga mea! Uite alerta pe telefon: pantofi stiletto Red Queen iti vor veni manusa, la fel cum tu mi te pliezi pe suflet! Pantofi dama, cu alte oferte fel de fel de la magazin online pantofi, face mireasa fericita, cand are de unde alege, atunci cand marea ei alegere de viata nu-i mai da batai de cap! Sunt aici fericit sa te am nadejde pentru conducerea regatului nostru, fie ca viata sa ne daruiasca dupa masura deschiderii inimilor noastre pentru cei carora le purtam de grija, ca niste conducatori seriosi ce suntem!
- Sorry, dar suna a promisiune electorala asa, eu inteleg mesajul, dar poporul nu prea!
- Ok, reformulez: eu si cu tine = pereche potrivita! Eu rege, tu regina, regatul plin cu poporul, condus spre binele tuturora de catre noi! Asa mai bate-n campanie electorala?
- Nici nu ma intereseaza, eu stiu ca te iubesc pe tine si viata inainte va fi asa cum ne-o dorim, pentru ca simt ca sunt iubita, uite, nici glezna nu ma mai doare!
- Nici nu mai e motiv sa mai doara, caci unde saruta iubitul, se repara tesutul la loc! Si-n plus, comanda speciala vine prin curier de la Carmineshoes.ro, direct in regat!

Articolul participa la Spring SuperBlog 2016.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

exprima-te liber!

icoana

patrupede colorate se dezmiarda prajitura toata-i pentru ele cand mustati li se-ncovoaie de departe fericirea se-ntrevede si de-i g...