marți, 11 octombrie 2016

Tinerete+Frumusete=Farmec!

- Secretul frumusetii nu sta-n interventii medicale scumpe, clar nu, ci-n felul in care simti sa te lupti ca o leoaica pentru tot ce importa pentru tine! Asa poti fi si eficienta in toate cele si placuta, admirata si iubita de cine trebuie! Cand frumosu-i cautat peste tot, eu am stropul acela unic de originalitate care ma ajuta sa fiu de fiecare data deasupra tuturor! Pe langa felul de a fi, carisma si tenacitate, simtul umorului si-o-ncredere-n sine greu de crezut si care descurajeaza competitorii in orice fel de concurs care ar masura asta, mai folosesc pentru ingrijirea tenului si produsele romanesti de calitate din gama Gerovital H3 Derma+ care face din oglinda ta cea mai buna prietena de cand lumea! Dupa chipul si asemanarea frumosului vazut de arta epocii elenistice, da, asta-nseamna farmec

La scurt timp dupa ce peretii baii o auzira pe Lavinia rostind ingenioasele cuvinte matinale, in garsoniera femeii intra iubitul ei, Alex, care n-apuca sa prinda din discursul acesteia decat ultima parte:...istice, da, asta este!- si care, nearatand-o musai pe chip, camufla destul de bine curiozitatea nascuta de scurta parte din cuvintele femeii iubite auzita-n timp ce intra-n casa ei, o saluta cu zambetul pe buze, cu vocea radiind a bucuria unei noi revederi, o-mbratisa ca pe un camarad de arme, de parca lumea s-ar fi oprit in loc si ei nu s-ar mai fi vazut de mult timp, cand colo, aceeasi scena o-nregistra memoria perfecta a peretilor casei ei, seara trecuta cand el se pregatea sa intre in tura, iar ea sa continue efortul sustinut de a duce la bun sfarsit raportul pe care-l va prezenta sefilor dimineata. Era deja dimineata, voiosia-i cuprinsese pe amandoi, el usor obosit la iesirea din programul de lucru, ea nerabdatoare ca totul sa iasa bine la birou, acolo unde se pregatea devreme sa poata ajunge c-o stare de spirit buna, s-adune toate acele detalii care fac din orice demers inceput o realitate validata de superiori. Nu tanjea dupa acest sentiment al acordarii creditului pentru calitatea muncii sale din partea sefilor, stia si ea ce poate si ca jobul actual nu era rodul vointei ei cele mai mari, cat insistentelor imbracate pufos in cuvinte admirative venite din partea firmei care o curta inca de pe bancile scolii. Foarte bucuroasa ca-l vede iar in bratele ei, cu senzatia mereu prezenta in fiinta ei, de fiecare data cand era in bratele lui puternice, constienta si de faptul ca el apucase la intrare s-o auda rostind misterioasa  formula cu care se analiza atent in oglinda, preintampina intrebarea lui cu privire la ce apucasera urechile lui sa prinda din micul ei discurs si spuse doar atat: Te iubesc, omul meu! Alexandrul meu cel mai mare, iubitor si protector, fanul meu cel dintai care vine rupt in gura de oboseala dupa tura de noapte, doar sa se asigure ca proiectul la care am continuat lucrul aseara a iesit bine si ca la birou va fi azi o zi usoara pentru mine!
- N-aveam vreun dubiu, te cunosc dintr-o privire si stiu ca zambetul bucuriei infatisat de privirea ta e de bun augur pentru noua saptamana ce-ncepe, iata cu acest raport prezentat sefilor! Stiu ca n-ai prea apucat tu s-adormi suficient, dar te pup eu si-ti trece starea de Parc-as mai dormi putin!, iar aroma cafelei ce ma-mbie ma face sa-ncep ziua cum nu se poate mai bine, alaturi de tine, voioasa si bine pregatita pentru a-ncepe ziua cea mare!
- Nu te-ntreb cum de-ai intrat tu din prima, fara sa suni sau sa bati la usa, ma-ntreb initial cum de-ai stiut tu ca eu m-am trezit deja, cum de nu...?
- Cam multe intrebari intr-una singura, dar, am sa-ncerc sa sintetizez repejor: am fost tot timpul, ce-i drept de la munci, nu de aici, cu tine si fiind pe aceeasi lungime de unda, n-aveam cum nu sti ca am sa te gasesc trezita, munca finalizata, cafeaua facuta si tu radiind de satisfactia unui nou debut de saptamana cu noi provocari mari carora le-ai gasit din timp solutiile. Peste tot acest decor de intamplari, mi-am zis ca n-ar fi prea inoportun sa trec si eu sa te felicit pentru mobilizare si sa-ti amintesc ca tu esti mereu ce vrei sa fii, iar tu stii sa vrei ce si poti sa-ndeplinesti, or asta nu e deloc putin lucru. Asta face diferenta intre o visatoare  si femeile ca tine care stiu ce vor si bine determinate pun in practica imaginea reusitei pe care si-o doresc atinsa.
- Nu ma lauda prea mult ca mi se duce luciul imaginii pe care mi-ai creat-o!
- Dar e ce vad, nu ce ti-ar placea s-auzi despre tine, e o realitate langa care ma vad dormind seara de seara si trezindu-ma-n fiecare dimineata pe care viata mi-o va da si pe care... (fara ezitare sesizabila in glas, ci doar luand o mica pauza de rostire pentru a-si lasa ceasca fierbinte pe masa, si-ngenunchind brusc cu mana stanga inspre inima si cu dreapta-ntinsa usor intrebator spre ea) eu vreau sa le-mpart cu tine! Vrei sa fii sotia mea?
(Femeia nu ezita, dar intr-o clipa-i trec prin minte senzatii si imagini si viziuni pe care doar cuvinte ca acestea le pot intrupa-n idei: Nu e teatru si nici film ce mi se-ntampla, nu ma loviti ca ma pociti, dar ceva straniu e-n tot acest rotocol de-mprejurari care ma duc LIVE in clipa cea mai dorita de orice femeie, clipa cand e  ceruta-n casatorie! Nu rosteste nimic din toate astea, le-a gandit extrem de rapid, inuman, extraterestru, iar pe chip o-mbraca aura de bucurie nespusa, atunci cand apuc-a spune:)
- Da!

Articolul participa la Superblog 2016.

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru articol, Dia! Ai scris foarte frumos, dar mi-ar fi placut daca ai fi fost mai mult pe subiect si in sfera temei date. De asemenea, ca un sfat prietenesc pe viitor, ar fi bine daca ai acorda o importanta mai mare cerintelor tehnice, deoarece din trei link-uri pe care le-ai pus doar unul singur este bun, asa cum cerea proba. Totodata, mi-ar placea sa iti folosesti la maximum latura creativa. :) Per ansamblu articolul tau este bun, asa ca te felicit inca o data! Mult succes la urmatoarele probe!

    RăspundețiȘtergere

exprima-te liber!