joi, 30 martie 2017

Casa noastra, cuibusor dragAiasc

 Buna seara, iubito te-astept ca si cand, numai....
- Alo, mai esti pe fir?
- Nu m-am suit draga, pe niciun fir, dar, da, mai sunt aici, acolo, unde vrei tu, numai raspunde-mi la chemare si voi fi acolo sa te slujesc, pentru mine dorinta-ti e porunca!
- Bai Sexispir, te-ai inamorata ca Marimar, ma, latino lovere?
- Tu tata, ala e Pepe, ma, ce-ai facut ma nene, ma, Bobita, ala era din alt film, tati, aici e de noi, de noi si atat, adica, ma-ntelegi?
- Maileidi, viu fuga, stau macar pana-n vara, s-adun ceva banuti, tata, sa-ncepem proiectul ala de casa, apoi din ce pun deoparte aici si vin acasa cu ei, giram un credit si in timp l-om si plati, ideea e c-avem casa noastra, puii cand or veni sa aiba si ei un pic de curte si-o vila cat de cat unde sa se poata juca in curte, noi, loc de parcare in garaj, un pic de gradinita sa ne relaxam in weekend la un gratar dupa o saptamana plina de munci si de-astea, nu zic bine?

- Ba da, iubi, cum sa nu! Vestea mare ti-am dat-o, sau am vorbit doar cu fetele mele la munci?
- Ce veste?
- A, pai daca asa ma iei, e clar raspunsul inca de la distanta ce ne desparte, aia in km si nu de fus orar sa stii!
- Ce vrei sa zici?
- Ca e treaba de femei si cu ele am discutat mai lesne, decat sa te anunt pe tine acum, vad! Si oricum, pomenind de asta, constat ca nu stiu sa pastrez un secret, sau incercand a voala vestea, dau cu batul in balta de stropesc pe toata lumea si secretul dorit a deveni surpriza, devine doar adevar sincer si serios, responsabil transmis. E vorba de sarcina, am luat un test aseara de la benzinarie cand am facut plinul si acasa, stii tu, tot ma scapa, i-am dat drumul si l-am facut si ce crezi, liniutele indica bucurie, s-a lipit, deci, vorba reclamei o s-avem un ne-po-tel, ma rog n-am ajuns noi la varsta la care sa avem copii mari care sa procreeze si sa ne faca bunici, dar e vorba despre acelasi tip de bucurie, caci nasterea unui copil asa e mereu. Iar cand e-al tau si nu al copiilor tai, bucuria cred c-o-ntrece pe aia cand grizonat in par fiind te pregatesti de calatorii si vizite pe colo-colo, ca ai trait destul muncind si e timpul sa te poti si relaxa, cel putin pe mine gandul ca voi deveni mama nu ma sperie deloc si nici prea deloc confortabil nu mi se pare ideea ca tu esti acolo si eu aici, ca nu esti langa noi, langa mine si rodul iubirii noastre ce se dezvolta si cand si cand l-am simtit dragul de el, cum da din picioare, ca inca suntem in chirie si n-avem casa noastra si mai sunt, dar, nu le-ntrec in insemnatate mare care e darul lui D-zeu pentru noi cei de mai ieri. De azi stim, vom fi parinti, so, we must be happy about it!
- Ai pomenit de creditul ala si de proiecte de casa, unde vila noastra sa prinda contur la noi in gradina! 
- Da, pai baietii de la Aia stii bine din ce-mi spunea Sergiu mie c-a lucrat cu ei si foarte onesti si profesionisti, jos palaria, oamenii! 
- Ii luam si noi, nu?
- Categoric!

Articolul participa la Spring Superblog 2017.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

exprima-te liber!

#@ Cartoane Adunam Sa Luam Telefon Smart

- Ba, voi stiti ce nu stiu eu? - Ce? - Bine, in privinta multor alte lucruri nu sunt cu certitudine sigur ca pot pune mana pe inima can...